• Косметика

    Етикетка
    для косметики

    етикетка на плівці
    з захисним покриттям,
    що витримує вологе середовище

    Замовити

  • Еко-торби
    еко-сумки

    - стильно виглядають
    - екологічно чисті
    - для багаторазового використання

    Збережемо планету разом!

    Замовити

  • Футболки

    ОДЯГ З ПРИНТОМ

    - футболки
    - поло
    - реглани та худі

    БУДЬТЕ ОРИГІНАЛЬНИМИ!

    Замовити

Візитки існують навколо нас вже дуже довгий час в різних формах. Китайці винайшли візитні картки ще в XV столітті, щоб запросити людей до себе (здійснити візит). Європейські торговці почали використовувати торгові картки в XVII столітті, які були в вигляді мініатюрних рекламних оголошень. Візитки викликають суттєві емоції. Ніщо не може спричинити таких запальних дискусій на нараді керівників фірми, як дизайн корпоративних візиток. Згадайте лиш момент з новели Бретона Істона Елліса «Американський психопат», де серійний вбивця старається вразити співрозмовників своїми візитками. Наскільки героя пригнічує те, що його картки не викликали очікуваного захоплення, а візитка людини, якої навіть не було на зустрічі, викликає у всіх величезний захват.

Багато кампаній намагаються перетворити свої картки в мініатюрну рекламу їхніх товарів. Співробітники Lego роздають маленькі пластикові фігурки з нанесеною контактною інформацією.

Візитки McDonalds виглядають як порція картоплі фрі. Bon Vivant, бразильський виробник сиру, використовує маленьку терку для сиру у вигляді візитівки.


Канадський адвокат по розлученням роздавав візитки, які можна розірвати на дві частини, для кожної з ворогуючих сторін.

Такі хитрощі можуть швидко приїстися або «натерти», як візитки Bon Vivant. Для прихильників сучасних технологій такі речі є лише прикладом чи то доказом того, що фізичні візитки в передсмертній агонії. Зрештою, навіщо обмінюватись шматочками цупкого паперу, якщо можна просто обмінятись електронними версіями за допомогою смартфону?

Візитки адвоката по розлученнях
Візитки адвоката по розлученнях

Проте, можна так само стверджувати зворотнє – візитівки залишаться, а в безлічі зустрічей і кореспонденції , більш ніж важливо мати візитку, яка виділяється. Спроби винайти візитні картки для цифрового століття ще досі не мають успіху. Навіть на наймодніших технічних зустрічах у Силіконовій долині, люди досі вітають один одного маленькими паперовими прямокутниками, а не доторком їх смартфонів. От навіть Марк Цукерберг, який довгий час мав візитку з надрукованим надписом « Я генеральний директор, суки», тепер роздає розумний, дорослий варіант.

Те, що візитні картки процвітають в еру цифрових технологій, є доказом, що в бізнесі є речі, на які не впливає час. Візьмемо, до прикладу, вічне запитання про те, чи можна довіряти комусь. Кількість речей, що машини роблять краще, ніж люди, зростає з кожним днем. Але вони не можуть подивитись людині в очі і вирішити, яка насправді ця людина. Вони не можуть перетворити знайомство у стосунки чи дружбу. Основою корпоративного життя завжди залишиться побудова соціальних зв’язків: обід з партнерами, спортивні заняття з ними, навіть вечір за випивкою – і чим більше машини будуть брати на себе кількісного матеріалу, тим більше людям треба зосередитись на якісних речах, таких як відчуття і сприйняття.

Швидкий розвиток, глобалізація і віртуалізація насамперед означає, що процес побудови довіри у стосунках, стає все набагато потрібнішим. Менеджери повинні працювати більше на встановлення довірчих відносин з людьми різних культур: керівники глобальних організацій регулярно проводять три з чотирьох робочих тижнів у подорожах. Вони також повинні краще використовувати особисті зустрічі для зміцнення зв’язків, що були сформовані раніше по телефону чи через інтернет.

Візитки Марка Цукерберга
Візитки Марка Цукерберга

Тут візитні картки подвійно корисні. Вони можуть бути дуже швидким способом встановлення зв’язків, особливо в Азії, де вони є чимось на зразок одержимості. Китайці теж почали наслідувати приклад Японії, й починають ставитись до візитівок, як до напівсвященних предметів. Деякі бізнесмени роздають картки з 24-каратного золота. Навіть діти в садках та початковій школі заводять собі візитки, ще й не тільки зі своєю контактною інформацією, але і з посадами та контактами батьків чи, навіть, дідусів та бабусь.

Візитки працівників компанії Lego
Візитки працівників компанії Lego

Візитки також можуть виступати у якості фізичного нагадування, що ви насправді бачились з кимось, а не просто загуглили. Перегляд купи різних візиток допомагає викликати спогади про зустрічі з їх власниками, які рідко можуть виникнути при пролистуванні електронного списку. Вони навіть можуть викликати посмішку: Девід Чізрайт, бос міжнародного відділу Walmart, роздає мініатюрні картки, зроблені з переробленого паперу, прикрашені ім’ям «Дейв», мабуть, для того, щоб переконати людей, що по духу Walmart є таким самим, як маленький магазин на розі вулиці.

 

Хіба ви не знаєте хто я?

Візитні картки є також доказом того, що ієрархія досі важлива. Візитки часто доводять те, що чиясь посада є невідмінною частиною його особистості. Обмін картками є не тільки способом зав’язати розмову, а ще й дає можливість зрозуміти хто перед тобою, без безглуздих питань.

Діловий світ одержимий поняттям вибухових інновацій. Але є багато речей, які не можуть бути порушені ніякими інноваціями. До прикладу, багато хто вважає паперові щоденники не такими зручними, як електронні, але ніяка розмова по скайпу не дасть стільки потрібної інформації, як просто обід з людиною. Обмін візитними картками поки що залишається найкращим способом започаткувати довготривалі відносини. Цей ритуал може здатись старомодним, але він і досі залишається дієвим.


Джерело: The Economis

 

Будь в тренді, будь ECO-FRIENDLY

Це гарно, відповідально щодо екології та економічно вигідно. 
З еко-сумкою Ви, наприклад, зекономите на купівлі пакетів кожного разу в магазині. А якщо подарувати такі сумки працівникам, друзям, близьким, то отримаєте пасивну рекламу Вашого бренду і плюс в карму.
 
Еко-ручка – просто стильно, не дорожче, ніж пластикова і покаже, що Ваша компанія не байдужа до майбутнього планети. Ну і таку ручку клієнт захоче «викрасти» з Вашого офісу. А насправді Вам це і потрібно.
 
Паперовий крафт-пакет додасть шику та цінності. А Ваші клієнти будуть приємно здивовані, ще й зможуть його використовувати в майбутньому.
 
А блокнот з переробленого паперу - просто приємна дрібничка, яка не дасть забути про Вас протягом усього часу користування.
Test
Test
Test
Test
  • емальовані горнята Любиш гори так сильно, як ми?
  • Любиш гори так сильно, як ми?

    Емальоване горнятко з Вашим принтом стане вірним супутником у поході, А також крутим подарунком для близьких та друзів.

    • повноколірний друк
    • можна замовлити лише одне
    • ніколи не розіб’ється

    Замовити